Den här bloggen handlar om våra RAGDOLLS!
För mer info www.katrinabackens.se

tisdag 15 juli 2014

Tittut!

 
Jag stannar här på Katrinabacken när mina brorsor flyttar om några dagar!
Så mina upptåg och äventyr får ni följa här på bloggen även framöver!
 
Zee Blues, förstfödd i kullen, blir alltså vår nya familjemedlem.
 
 
 
... Men som vi kommer att sakna dig Jake, med dina härligt blå ögon och vita noskuddar som gör dig så ofantligt söt.
Och som du har utvecklats till att bli en riktig kelgris.


Och Buster, så många skratt du bjuder på med dina stolligheter.
Smart och nyfiken till tusen.
Pratar och pratar, och vill gärna upp i famnen!


Och älskade Elwood, hur ska jag klara mig utan att du följer mig överallt.
Du spinner så fort jag rör vid dig och tittar mig djupt i ögonen...
Snart kan man inte skilja på dig och mamma. Så lika ni är!